יום רביעי, 3 בינואר 2018

מעוניינים לשווק מוצר? אל תשכחו את האריזה

מעוניינים לשווק מוצר? אל תשכחו את האריזה

הטעות שאנשים לא מפסיקים לבצע

לא פשוט לשווק מוצר ובוודאי לא לקהל הישראלי. בפעם הבאה שאתם הולכים לבחור גלידה שוט תביטו על כל הגלידות שיש ותראו מה קורץ לכם יותר מכול. מדוע הגלידה קורצת, בגלל שהי טעימה? עוד לא טעמתם ולכן לא תוכלו להחליט. מה שקובע אלו מהגלידות הכי קורצת היא אך ורק האריזה שיכולה להיות מעוצבת ומיוחדת או בנאלית למיד. אסור לשכוח את שלב האריזה ואריזות קרטון פשוטות למדי יכולות לעשות שינוי חיובי אם רק תופעל מעט יותר יצירתיות. האריזות חשובות לשיווק כל המוצרים החל ממוצרי חשמל ועד למוצרי מזון והן יכולות לעשות את ההבדל בין מוצר מצליח לבין מוצר בקושי שמים לב אליו במדפי הסופר.

מעוניינים לשווק מוצר? אל תשכחו את האריזה!

·         אם אתם רוצים להשקיע באריזה של מוצר אריזות קרטון יכולות להיות מספקות. אמנם יש אריזות יותר קשיחות ויותר מיוחדות אך חבל על הכסף, החומר שממנה עשויה האריזה לא יקבע עד כמה המוצר קורץ.
·         מה שכן יקבע עד כמה המוצר קורץ היא אטרקטיביות האריזה והקריטריון הראשון הוא המראה הכללי שלה. יש אריזות מרובעות ושי אריזות בצורת גליל, יש כאלו שמגיעות עם חלק שקוף שמציג את המוצר ויש כאלו מסתוריות. תחשבו היטב מה מתאים לסוג המוצר ולאיזו אוכלוסייה הוא מתאים וכך תבחרו.
·         הצבע של האריזה הוא אחד הדברים המשמעותיים. בחרו צבעים שישתלבו היטב עם הלוגו של החברה או ההזדהות של הציבור עם המותג וכך תוכל למתג ולשווק את המוצר גם בזכות האריזה. 

שיבינו באיזה מוצר מדובר


אנשים רבים משקיעים באריזות קרטון מעוצבות וחכמות אך שוכחים שבסופו של דבר מדובר במוצר שיקבל חשיפה לעיני הלקוח למשך כמה שניות. אמנם במידה ואריזות קרטון יהיו מעוצבות ויצירתיות הם ימשכו יותר תשומת לב אך הלקוח עדיין לא יתמהמה יותר מכמה שניות נוספות כדי להבין מהו המוצר ולכן חשוב לספק כמה שיותר מידע בכמה שפחות מלים על האריזה. בצורה כזו הלקוח מקבל את המידע בצורה הכי נוחה ואם תשימו לב, יש מוצרים שעל האריזה יש תיאור של כמה משפטים בלבד על המוצר עצמו כולל הרכיבים, אופן השימוש והאזהרות, מה שהופך את המוצרים האלו להכי אטרקטיביים ונוחים לקנייה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה